torstai 1. marraskuuta 2012

Herkku punajuuria ja niiden kauneutta !

Katselin tässä aamulla kuvia mitä olen räpsinyt rakennus ja purkutyömaaltamme...voi paljon on siellä tapahtunut... Silmiin sattui kuitenkin kuvat, jotka otin ennen lumen tuloa....ja mitä ihanaa kauneutta mä näinkään niissä pylväissä...kyllä oli taas varmaan työmiehillä ihmettelemistä...ovatkohan he tavanneet ennen näin ahkeraa valokuvaajaa rakennustyömaalla ,joka kokoajan kuvailee kaikkea...siis ihan kaikkea...mut en mä niistä välitä..pöh, vaan mie saan ihania muistoja,joita voin katsella sitten omassa keltaisessa kiikkustuolissa keittiössämme kaffetta nautiskellessa...



...mutta mä uskon, ettö kukaan niistä miehistä ei huomannut sitä mitä minä näin..
Minusta nämä vaan olivat niin kauniita !


Joku ihanuus on joskus käyttänyt omat punajuuri ja kurkkupurkkinsa hyvin ja valanut niihin betonia ja aidantolpat pystyyn...aivan mahtavaa !...mutta mietin vaan kuka enää tekee noin...minä kyllä tekisin ! Taas sitä ihanaa kierrätystä....mutta nytten töihin ! Sii Juu !

1 kommentti:

  1. Ilmeisesti nykyään ei enää saa tehä niin koska metalli saattaa saastuttaa maaperän! Näin olen ymmärtäny..

    VastaaPoista

Pssssst, seisothan sanojesi takana aina omalla nimelläsi :)

Kiitos ihanasta viestistäsi !