keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Mikä minusta tulee isona ?

Rentoudu….

...

Minua pyydettiin rentoutumaan ja miettimään mikä on minun haaveeni ???

Minun unelmani ?

Istahdin kotini sohvalle kynttilän valossa ja ajattelin….

...minähän elän unelmassani <3

Tämä kotihan on juuri se minun unelmani ! 

Minähän olen jo toteuttanut sen !

…mutta olinko sitä unelmaa rakentaessani kuitenkin unohtanut jotain…

… 

ITSENI ♥

…oman työni tuoman ihanan onnen ja ilon tunteen ja siihen liittyvät haaveet ja unelmat ?

Oliko työni alkanut tuntumaan liian työltä, tuomatta sitä kaikkea jota rakastin ?

Näitä asioita olen pohtinut… 

Välillä kyyneleitä pyyhkien ,välillä hymyillen helpotuksesta, välillä kalkkattaen kuin pieni lapsi innostuneesti uudesta jutusta…

...välillä taas olen istunut kuin ISO kysymysmerkki .






Yhdestä haaveesta olen kuitenkin ihan V A R M A :)

Olen miettinyt mikä minusta tulee I S O N A !

Olen päätynyt päätelmään, että 

<3 Minusta tulee Italialainen joka asuu Madridissa ♥

ja

haluan löytää taas sen oman ihanan hassun itseni :)

…mitä se sitten tuokaan tullessaan…

Mikä sinusta tulee ISONA ? ♥





2 kommenttia:

  1. Hienoa ! sä kuitenkin tiedät jo ton verran mitä oot isona ;) Mikähän sen ison määritelmä on ,heh! Mä oon vähän alle 50 v enkä vieläkään tunne olevani iso ,saati tietäväni mikä musta isona tulee =D Jos olis tarjolla taivaanrannan maalarin työtä niin ottaisin heti vastaan !

    VastaaPoista

Pssssst, seisothan sanojesi takana aina omalla nimelläsi :)

Kiitos ihanasta viestistäsi !